Меню сайта
Перша ліга
Перша ліга. Юнаки
Друга ліга. Північ
Друга ліга. Південь
                                                                                                                                                 ДОДАТОК
                                                                                                   «ЗАТВЕРДЖЕНИЙ»
на засіданні Виконавчого комітету ІФФФ
(постанова № 13/5 від 02 лютого 2012 року)
                                                                         
 Перший заступник голови ІФФФ                         Т. Клим
К О Ш Т О Р И С
доходів та витрат Івано-Франківської обласної федерації футболу на 2012 рік
І. ДОХІДНА ЧАСТИНА.
1.1.    Заявочні внески футбольних клубів (команд) учасників чемпіонату, першості, розіграшу Кубку та Суперкубку області з футболу:
-    перша ліга: 16 ком. х 4000 грн. = 64000,00 грн.
-    друга ліга: 12 ком. х 2500 грн. = 30000,00 грн.
1.2.    Грошовий обов’язковий внесок Народного ФК «Ураган» Івано-Франківськ, члена Асоціації футзальних клубів України (Екстра-ліга) – 2000,00 грн.
1.3.    Грошовий обов’язковий внесок професіональних футбольних клубів області, членів ПФЛ України:
-    перша ліга:  1 ком. х 1500,00 грн. = 1500,00 грн.
-    друга ліга: 1 ком. х 1000,00 грн. = 1000,00 грн.
1.4.    Грошовий обов’язковий внесок Асоціації міні-футболу Івано-Франківської області – 3000,00 грн.
1.5.    Колективні членські внески асоційованих членів ІФФФ:
-    9 членів х 500,00 грн. = 4500,00 грн.
-    Грошовий обов’язковий внесок індивідуальних членів ІФФФ (громадський актив, арбітри, інспектори, делегати) – 15000 грн.
-    Грошовий обов’язковий внесок індивідуальних членів ІФФФ (гравці, тренери) –45000,00 грн.
1.6.    Цільові кошти згідно угоди про співпрацю з головним управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації – 100000,00 грн.
1.7.    Фінансова допомога приватних підприємців – 30000,00 грн.
1.8.    Фінансова допомога Федерації футболу України – 100000,00 грн.
1.9.    
1.10.    Інші доходи (повернення заборгованості)– 8450,00 грн.

Дефіцит дохідної частини – 45340,00 грн.
………………………………………………………………………………………………………………..
ВСЬОГО: 449790,00 грн.


ІІ. ВИДАТКИ.
1. Заробітня плата.
1.1. Заробітня плата штатних працівників та працюючих по договору – 115000,00 грн.
1.2.    Нарахування на заробітню плату штатних працівників та працюючих по договору – 42355,00 грн.
.........................................................................................................................................................................
ВСЬОГО: 157355,00 грн.

2.    Господарські витрати.
2.1. Оплата комунальних послуг:
-    електроенергія – 3000,00 грн.
-    вода та каналізація – 600,00 грн.
-    газ – 15000,00 грн.
-    послуги зв’язку та інтернету – 4000,00 грн.
-    охорона приміщення – 1800,00 грн.
-    оренда землі – 3132,00 грн.
2.2. Придбання канцтоварів та бухгалтерських бланків – 6000,00 грн.
2.3.    Друкування та розмноження друкованої продукції – 6000,00 грн.
2.4.    Придбання та виготовлення нагородної та сувенірної атрибутики – 35000,00 грн.
2.5.    Витрати на відрядження штатних працівників та громадського активу Федерації – 5000,00 грн.
2.6.    Підготовка та проведення засідань Виконавчого комітету та Конференції ІФФФ – 2000,00 грн.
2.7.    Придбання господарських товарів для офісу ІФФФ – 1500,00 грн.
2.8.    Банківські витрати – 2000,00 грн.
2.9.    Придбання оргтехніки – 5000,00 грн.
......................................................................................................................................................................
ВСЬОГО: 90032,00  грн.

3.    Комітет з проведення змагань та комітет дитячо-юнацького футболу.
3.1.    Витрати на оплату проведення змагань під егідою ІФФФ, ДЮФЛ області, клубу «Шкіряний м’яч», навчально-тренувальних зборів та відрядження збірних юнацьких команд області – 100000,00 грн.
4.    Комітет по розвитку футболу в містах та районах області, також розвитку різновидностей футболу.
4.1.    Витрати на проведення нарад, семінарів та організацію виїздних засідань з районними, міськими федераціями футболу та асоційованими колективними членами ІФФФ – 15000,00 грн.
5.    Технічний комітет та Тренерська рада.
5.1.    Витрати на проведення семінарів підвищення кваліфікації та атестацій тренерів аматорських та дитячо-юнацьких команд – 10000,00 грн.
6.    Комітет арбітрів.
6.1.    Витрати на проведення семінарів підвищення кваліфікації та тестування арбітрів, асистентів арбітра та інспекторів – 10000,00 грн.
7.    Комітет делегатів.
7.1.    Витрати на відрядження та виконання обов’язків делегатами під час проведення матчів чемпіонату, першості, розіграшу Кубку та Суперкубку області з футболу сезону 2012 року – 10700,00 грн.
8.    Комітет по зв’язках з засобами масової інформації – 6000,00 грн.
9.    Витрати на поточний ремонт офісу – 5000,00 грн.
10.    Витрати на утримання та експлуатацію транспортного засобу – 10000,00 грн.
11.    Погашення заборгованості за 2011 рік – 33336,00 грн.
12.    Інші витрати – 2367,00 грн.
.......................................................................................................................................................................
ВСЬОГО: 449790,00 грн.

Бухгалтер ІФФФ                                                         Г. Кропельницька

Вітаємо
Приват Банк
Опитування
До нас заходили
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Яндекс.Метрика JUS Design © 2008-2024