ДОДАТОК
«ЗАТВЕРДЖЕНИЙ»
на засіданні Виконавчого комітету ІФФФ
(постанова № 13/5 від 02 лютого 2012 року)
Перший заступник голови ІФФФ Т. Клим
К О Ш Т О Р И С
доходів та витрат Івано-Франківської обласної федерації футболу на 2012 рік
І. ДОХІДНА ЧАСТИНА.1.1. Заявочні внески футбольних клубів (команд) учасників чемпіонату, першості, розіграшу Кубку та Суперкубку області з футболу:
- перша ліга: 16 ком. х 4000 грн. = 64000,00 грн.
- друга ліга: 12 ком. х 2500 грн. = 30000,00 грн.
1.2. Грошовий обов’язковий внесок Народного ФК «Ураган» Івано-Франківськ, члена Асоціації футзальних клубів України (Екстра-ліга) – 2000,00 грн.
1.3. Грошовий обов’язковий внесок професіональних футбольних клубів області, членів ПФЛ України:
- перша ліга: 1 ком. х 1500,00 грн. = 1500,00 грн.
- друга ліга: 1 ком. х 1000,00 грн. = 1000,00 грн.
1.4. Грошовий обов’язковий внесок Асоціації міні-футболу Івано-Франківської області – 3000,00 грн.
1.5. Колективні членські внески асоційованих членів ІФФФ:
- 9 членів х 500,00 грн. = 4500,00 грн.
- Грошовий обов’язковий внесок індивідуальних членів ІФФФ (громадський актив, арбітри, інспектори, делегати) – 15000 грн.
- Грошовий обов’язковий внесок індивідуальних членів ІФФФ (гравці, тренери) –45000,00 грн.
1.6. Цільові кошти згідно угоди про співпрацю з головним управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації – 100000,00 грн.
1.7. Фінансова допомога приватних підприємців – 30000,00 грн.
1.8. Фінансова допомога Федерації футболу України – 100000,00 грн.
1.9.
1.10. Інші доходи (повернення заборгованості)– 8450,00 грн.
Дефіцит дохідної частини – 45340,00 грн.
………………………………………………………………………………………………………………..
ВСЬОГО: 449790,00 грн.
ІІ. ВИДАТКИ.1. Заробітня плата.1.1. Заробітня плата штатних працівників та працюючих по договору – 115000,00 грн.
1.2. Нарахування на заробітню плату штатних працівників та працюючих по договору – 42355,00 грн.
.........................................................................................................................................................................
ВСЬОГО: 157355,00 грн.
2. Господарські витрати.2.1. Оплата комунальних послуг:
- електроенергія – 3000,00 грн.
- вода та каналізація – 600,00 грн.
- газ – 15000,00 грн.
- послуги зв’язку та інтернету – 4000,00 грн.
- охорона приміщення – 1800,00 грн.
- оренда землі – 3132,00 грн.
2.2. Придбання канцтоварів та бухгалтерських бланків – 6000,00 грн.
2.3. Друкування та розмноження друкованої продукції – 6000,00 грн.
2.4. Придбання та виготовлення нагородної та сувенірної атрибутики – 35000,00 грн.
2.5. Витрати на відрядження штатних працівників та громадського активу Федерації – 5000,00 грн.
2.6. Підготовка та проведення засідань Виконавчого комітету та Конференції ІФФФ – 2000,00 грн.
2.7. Придбання господарських товарів для офісу ІФФФ – 1500,00 грн.
2.8. Банківські витрати – 2000,00 грн.
2.9. Придбання оргтехніки – 5000,00 грн.
......................................................................................................................................................................
ВСЬОГО: 90032,00 грн.
3. Комітет з проведення змагань та комітет дитячо-юнацького футболу.3.1. Витрати на оплату проведення змагань під егідою ІФФФ, ДЮФЛ області, клубу «Шкіряний м’яч», навчально-тренувальних зборів та відрядження збірних юнацьких команд області – 100000,00 грн.
4. Комітет по розвитку футболу в містах та районах області, також розвитку різновидностей футболу.4.1. Витрати на проведення нарад, семінарів та організацію виїздних засідань з районними, міськими федераціями футболу та асоційованими колективними членами ІФФФ – 15000,00 грн.
5. Технічний комітет та Тренерська рада.5.1. Витрати на проведення семінарів підвищення кваліфікації та атестацій тренерів аматорських та дитячо-юнацьких команд – 10000,00 грн.
6. Комітет арбітрів.6.1. Витрати на проведення семінарів підвищення кваліфікації та тестування арбітрів, асистентів арбітра та інспекторів – 10000,00 грн.
7. Комітет делегатів.7.1. Витрати на відрядження та виконання обов’язків делегатами під час проведення матчів чемпіонату, першості, розіграшу Кубку та Суперкубку області з футболу сезону 2012 року – 10700,00 грн.
8. Комітет по зв’язках з засобами масової інформації – 6000,00 грн.9. Витрати на поточний ремонт офісу – 5000,00 грн.10. Витрати на утримання та експлуатацію транспортного засобу – 10000,00 грн.11. Погашення заборгованості за 2011 рік – 33336,00 грн.12. Інші витрати – 2367,00 грн........................................................................................................................................................................
ВСЬОГО: 449790,00 грн.
Бухгалтер ІФФФ Г. Кропельницька